AYET-İ KERİME

http://siyasetnamem.blogspot.com.tr/2017/03/islamin-dunyada-yayilmasindan-korkan.html?spref=fb

24 Mart 2013 Pazar

HAZRETİ ALİ kv ALLAH cc A KUL HABİBİNE sav ÜMMET OLDU BAŞKASINA KÖLE-KUL OLMADI OLUNDA DEMEDİ


HAZRETİ ALİ kv ALLAH cc A KUL HABİBİNE sav ÜMMET OLDU BAŞKASINA KÖLE-KUL OLMADI OLUNDA DEMEDİ İLMİDE, MÜLKÜDE,TÜM VARLIĞINI HERŞEYE KADİR ALİM ALLAH cc DAN BİLDİ..

HAZRETİ ALİ kv ALLAH cc A KUL HABİBİNE sav ÜMMET OLDU BAŞKASINA KÖLE-KUL OLMADI OLUNDA DEMEDİ.. İLMİDE, MÜLKÜDE,TÜM VARLIĞINI HERŞEYE KADİR ALİM ALLAH cc DAN BİLDİ

BİR RESMİ; YAYINA ALMIŞ İMAM OLDUĞUNU SÖYLEYEN KARDEŞİMLE BÖYLE YAZIŞTIK:
  • Vahdeddin Küçükoğlu 
    BANA HAKKI SÖYLEYENE ALLAH cc  RAZI OLSUN DER UYARIM HOCAM DER SAYGI GÖSTERİRİM FAKAT; ALLAH cc DAN BAŞKASINA KUL, KÖLE OLMAM OLAMAM ŞERLİLERDE HARFLER ÖĞRETEBİLİYORLAR.. Hz. ALİ kv. HAKKINDA UYDURULMUŞ BU SÖZÜ DUYSA NE DERDİ?...
  • FAHRİ İMAM;  nerden biliyorsun uydurulmus oldugunu . .hz. peygamber ilim cinde de olsa ogreniniz demistir buda mi uydurma hadis .???

  • Vahdeddin Küçükoğlu 
    ‎(Ey Muhammed!) Biz sana Kitab’ı (Kur’an’ı) insanlar için, hak olarak indirdik. Kim doğru yola girerse, kendisi için girmiş olur. Kim de saparsa, ancak kendi aleyhine sapar. Sen onlara vekil değilsin. 

    اِنَّا اَنْزَلْنَا عَلَيْكَ الْكِتَابَ لِلنَّاسِ بِالْحَقِّ فَمَنِ اهْتَدٰى فَلِنَفْسِهٖ وَمَنْ ضَلَّ فَاِنَّمَا يَضِلُّ عَلَيْهَا وَمَا اَنْتَ عَلَيْهِمْ بِوَكٖيلٍ 
    ZÜMER 41...
  • https://www.facebook.com/photo.php?fbid=232332236842376&set=a.133396070069327.32734.133360190072915&type=1&theater..

  • FAHRİ İMAM;
    HADiSi SERiFLER OKUYUNUZ..!!Hadis-i şeriflerde de buyuruldu ki: 
    (İlim öğrenmek, kadın-erkek her Müslümana farzdır.) [Beyheki]
    (Fen ve sanat müminin kaybettiği malıdır. Nerede bulursa alsın!) [İbni Asakir]
    (İlim Çin’de de olsa talep edin! Öğrenin!) [Beyheki]
    (İlim, İslam’ın hayatı, imanın direğidir.) [Ebuşşeyh]
    (İlim öğrenmek, namaz, oruç, hac ve cihaddan da efdaldir.) [Deylemi]
    (Nerede ilim varsa, orada Müslümanlık vardır.) [S.Ebediyye]

  • Vahdeddin Küçükoğlu 
    Hz ALİ kv DERDİKİ; ŞÜPHESİZ BEN ALLAH cc UN KULU MUHAMMEDİN sav ÜMMETİYİM BAŞKA HİÇBİR VARLIĞA KUL-KÖLE OLMADIM OLMAMDA KİMSEDENDE BÖYLE BİR ŞEY İSTEMEM ŞEYTANA UYMAYIN...
    Sizin ilâhınız bir tek ilâhtır. O’ndan başka ilâh yoktur. O, Rahmân’dır, Rahîm’dir.
     وَاِلٰـهُكُمْ اِلٰهٌ وَاحِدٌ لَا اِلٰهَ اِلَّا هُوَ الرَّحْمٰنُ الرَّحٖيمُ BAKARA 163.
    “Ey Âdemoğulları! Ben, size, şeytana kulluk etmeyin. Çünkü o, sizin için apaçık bir düşmandır. Bana kulluk edin. İşte bu dosdoğru yoldur, diye emretmedim mi?” 
    اَلَمْ اَعْهَدْ اِلَيْكُمْ يَا بَنٖى اٰدَمَ اَنْ لَا تَعْبُدُوا الشَّيْطَانَ اِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبٖينٌ 
    وَاَنِ اعْبُدُونٖى هٰـذَا صِرَاطٌ مُسْتَقٖيمٌ
    YASİN 60-61. (Ey Muhammed!) Biz sana Kitab’ı (Kur’an’ı) insanlar için, hak olarak indirdik. Kim doğru yola girerse, kendisi için girmiş olur. Kim de saparsa, ancak kendi aleyhine sapar. Sen onlara vekil değilsin. 
    اِنَّا اَنْزَلْنَا عَلَيْكَ الْكِتَابَ لِلنَّاسِ بِالْحَقِّ فَمَنِ اهْتَدٰى فَلِنَفْسِهٖ وَمَنْ ضَلَّ فَاِنَّمَا يَضِلُّ عَلَيْهَا وَمَا اَنْتَ عَلَيْهِمْ بِوَكٖيلٍ 
    ZÜMER 41... 
  • İLİM-BİLİM ALMAK İÇİNMİ KÖLE OL DEMİŞ? YOKSA DİN AHLAK OLARAKMI KÖLE KUL OLUNUR KİMSEYE HELEDE KÜFÜRE RIZA KÜFÜRKEN KUL-KÖLE OLMADAN İLİMİ, BİLİMİ, BİLGİYİ ALAMAZMISIN?..

  • FAHRİ İMAM; ya hu kardes kolesi olmak demek ilim ogretene kole olmak degildir hocanin ogretmenin hakkinin ne kadar buyuk oldugunu anlatmak icin soylenmistir . yoksa ben bana ilim ogreten hocama niye kole oluyum ya hu .ogretmek hakki var saygi var hurmek etmek var anladin mi simdi ha. yoksa kimse kimse kole olmayacak ne kolesi olacak ilim buyuklugu hocanin hakkinin buyuklugunu ifade ediyor bu simdi anladin mi Bey efendi kardes.

  • FAHRİ İMAM; su kullandigin bilgisarayi bile kafirler yapti niye kullaniyorsun ??? ilim hakki ogretmen hakki hoca hakki cok onemlidir haberin olsun.
  • FAHRİ İMAM; ‎20112 de musluman ogrenciler cami cemaati imamlarina hocalarina ilim ehli olan muslumanalra saygi, hurmek gostermedikleri icin ilim ogrenemiyorlar .hocaalrin imamlarin okudugu ayet ve hadis muslumanlara niye tesir etmiyor ha.???

  • Vahdeddin Küçükoğlu İLK YAZDIĞIM YORUMU TEKRAR ETMİŞSİN TEKRAR OKUMANI TAVSİYE EDERKEN RESİMDEKİ YAZIYI KÖLE KELİMESİNİ OLDUĞU GİBİ ANLIYANLARDANIM KUSURUMA BAKMAYIN.. İLK YORUMUM BUYDU; BANA HAKKI SÖYLEYENE ALLAH cc RAZI  OLSUN DER UYARIM HOCAM DER SAYGI GÖSTERİRİM FAKAT; ALLAH cc DAN BAŞKASINA KUL, KÖLE OLMAM OLAMAM ŞERLİLERDE HARFLER ÖĞRETEBİLİYORLAR.. Hz. ALİ kv. HAKKINDA UYDURULMUŞ BU SÖZÜ DUYSA NE DERDİ?....
  • FAHRİ İMAM;ne derdi busozu ben demedim derdi baska bir sey demez di diyelim ki sen haklisin sizler ne cabuk muslumanalri sirk kafir damgasi vuruyorsunuz yahu siz hic kendinizden korkmuyormusunuz ki her onunuze gelene sifk kafir kelimelerini yaziyorsunuz.

  • Vahdeddin Küçükoğlu;  Başkalarını tekfir eden! KENDİNE EDER BİZ İNŞALLAH AYET'TEN BAŞKA KONUŞMAYIZ KONUYU BU HALE GETİMENİN İLİM-BİLİM DEĞERİ YOK ANCAK ALLAH cc HÜKMÜNCE KAFİR. MÜNAFIK, MÜSLÜMAN VARDIR..  İFTİRADAN KUL HAKKINDAN ALLAHA cc SIĞINIRIM..BİZİM GÖRÜŞÜMÜZ BUDUR TEVHİDDİR..;
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=232293823512884&set=a.133396070069327.32734.133360190072915&type=1&theater..


  • FAHRİ İMAM;BU HADISi SERiFLER DE Mi UYDURMA ....Hadis-i şeriflerde de buyuruldu ki: 
    (İlim öğrenmek, kadın-erkek her Müslümana farzdır.) [Beyheki]
    (Fen ve sanat müminin kaybettiği malıdır. Nerede bulursa alsın!) [İbni Asakir]
    (İlim Çin’de de olsa talep edin! Öğrenin!) [Beyheki]
    (İlim, İslam’ın hayatı, imanın direğidir.) [Ebuşşeyh]
    (İlim öğrenmek, namaz, oruç, hac ve cihaddan da efdaldir.) [Deylemi]
    (Nerede ilim varsa, orada Müslümanlık vardır.) [S.Ebediyye]

  • Vahdeddin Küçükoğlu BU HADİSLER DOĞRUDUR... BU HADİSLARİN VE BİRDE BU YORUMUNUZUN; ( ne derdi busozu ben demedim derdi baska bir sey demez di diyelim ki sen haklisin sizler ne cabuk muslumanalri sirk kafir damgasi vuruyorsunuz yahu siz hic kendinizden korkmuyormusunuz ki her onunuze gelene sifk kafir kelimelerini yaziyorsunuz.) KONUMUZLA ALAKASI NE Kİ? İKİ MİLLİ GÖRÜŞÇÜ DAHİ İFTİRAYA BAŞ VURUP GERÇEĞİ HAZMEDEMEYİP GURURUN NEFSİN MAHKUMU OLUYORSA BU GİDİŞ İSLAMA KURANA UYGUN DEĞİL DEMEKTİR..
    Şüphesiz sen sevdiğin kimseyi doğru yola iletemezsin. Fakat Allah, dilediği kimseyi doğru yola eriştirir. O, doğru yola gelecekleri daha iyi bilir. 
    اِنَّكَ لَا تَهْدٖى مَنْ اَحْبَبْتَ وَلٰكِنَّ اللّٰهَ يَهْدٖى مَنْ يَشَاءُ وَهُوَ اَعْلَمُ بِالْمُهْتَدٖينَ 
    KASAS 56
    Sağırlara sen mi duyuracaksın; yahut körleri ve apaçık bir sapıklık içinde olanları sen mi doğru yola ileteceksin? 

    اَفَاَنْتَ تُسْمِعُ الصُّمَّ اَوْ تَهْدِى الْعُمْیَ وَمَنْ كَانَ فٖى ضَلَالٍ مُبٖينٍ 
    ZUHRUF 40...
  • FAHRİ İMAM; kardes sen halisin ve bu yazi ve yorum burda bitmesi lazim ve ben bu paylasimi siliyorum yeniden paylasacagim selam lar . ben sen demedim sizler dedim cunku burda benim uye oldugum 45 tane grup var 1133 kendi arkadas grubun var coklari hemen sirk kafir, sapik damgasini vuruyorlar onun icin yazdim tekrar yaziyorum ben sana sen yazmadim siz diye yazdim tekrar oku selamlar.

  • FAHRİ İMAM 
    KONUMUZLA ALAKASI NE Kİ? İKİ MİLLİ GÖRÜŞÇÜ DAHİ İFTİRAYA BAŞ VURUP GERÇEĞİ HAZMEDEMEYİP GURURUN NEFSİN MAHKUMU OLUYORSA BU GİDİŞ İSLAMA KURANA UYGUN DEĞİL bak buyaz senin ne gururu . neyi hazmedemiyormusum anlayamadim bu bir harf ogretenin kolesi olurum sozu bugun paylasilmadi en az iki senedir paylasiliyor ve ben bu sozu 30 yildir hocalardan dinliyordum hic kimse uydurma demediler . siz nasil emin oldunuzda uydurma diyorsunuz ..???
EVET BİR İMAM EĞİTİMİNE 25 YIL GÖREV EKLEDİĞİ HALDE İNSANLAR YANİ BU EĞİTİMİN VAAZIN DİNLEYİCİLERİ GAYRİ 
 İSLAMIN ÖRFÜNÜ GİYİMİNİ AHLAKINI  ALMIŞTA ŞU MALUM NESİL TÜREMİŞ
TARİHİMİZDEDE HAKKI BATILDAN AYIRAN HOCALARI KENDİ AMAÇLARINA ENGEL GÖRÜP KESTİLER ASTILAR FETVA-VAAZ DEDĞİN GAYRİ MÜSLİMERİ RAHATSIZ ETMİYECEK EKMEYİNE YAĞ SÜRECEK CİNSTEN OLMALI 
MÜSLÜMANLARI:. EN ÇOK SEVDİKLERİMİZDEN; Hz ALİ kv DEN YALAN NAKİLLE  KURDA TESLİM KOYUN HALİNE GETİRİP TOPTAN VAFTİZ EDEREK 
KUL-KÖLE-ESİR...
YAPMADILARMI?
BANA DOKUNMAYAN HAÇLI YILANI YAŞASIN MÜSLÜMAN DEVLETLERİ ÖLDÜRSÜN HARİTADAN SİLSİN 
DEDİRTMEDİLERMİ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
https://www.facebook.com/VAHDED.HOCA SİTEMİZİ ZİYARET EDİP ÜYE OLURSANIZ ÇALIŞMALARIMIZA DESTEK VERMİŞ OLURSUNUZ ALLAH cc CÜMLE MÜMİNLERDEN RAZI OLSUN.